Gerard Puigmal


Mirada, enquadrament i acció. En Gerard té 22 anys i està a un pas d'acabar el Graduat en Realització Audiovisual i Multimèdia a l'ERAM de Girona, la universitat que li va oferir l'oportunitat d'estudiar fotografia durant un any a Northampton, Anglaterra on viu des del passat setembre. És un apassionat del cinema, va començar els estudis pensant únicament en el món del vídeo, però durant la carrera va descobrir la fotografia i des de llavors es mou entre les dues disciplines. En un futur li agradaria estudiar direcció de fotografia, tot hi que ja ha col·laborat en algun curt fent aquesta funció. Entre els seus somnis professionals hi ha el poder-se dedicar a la direcció de fotografia en cinema i voltar pel món fent fotos. 
Trobeu-lo a gerardpuigmal.com / vimeo / flickr


Pla A?
  Tot just ara començo a contactar amb editorials i productores per tal d'aconseguir alguna feina a Barcelona o Londres. Si no trobo res abans de l'estiu probablement continuaré treballant de porter a una piscina municipal. O potser a Anglaterra buscant alguna feina per pagar-me l'allotjament. 

Inspiracions?
  M'encanta navegar pel flickr i el tumblr on en pocs minuts puc veure una quantitat increïble d'obres que m'ajuden a inspirar-me. Pel que fa al vídeo, sóc un enamorat dels treballs de Christopher Doyle, Wong Kar Wai i David Lynch.


Per què?
  Tinc la mania de pensar que estic contínuament perdent el temps, això m'ajuda a intentar tenir algun projecte sempre entre les mans o simplement em fa sortir al carrer amb la càmera. M'encanta fer fotografies i compartir-les al flickr, el fet de saber de seguida si les fotos que puges agraden o desagraden, veure què pensa la gent, veure com fotografies que no són ni de lluny les teves preferides acaben sent les que agraden més... són coses que t'ajuden i molt a seguir creant i tenir una idea de què transmet el teu treball. 

Suggereix-nos un pla B...
  A part de suggerir la resta d'obres dels directors amb qui participo voldria recomanar el treball de Genís Carreras.

La seva obra:
(cliqueu les imatges per veure el projecte sencer)





"The Otherside", dirigit, escrit i editat per Martí Colomer, amb fotografia de Gerard Puigmal



"Spacetime", dirigit, escrit i editat per Andreu Pichardo, amb fotografia de Gerard Puigmal


Del projecte Hybridity